سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانمها: 10 نکته برای پیدا کردن عشق در زندگی

امسال مردی را به سمت خودتان جذب کنید که بخاطر خودتان دوستتان دارد و رابطهای مطمئن و صمیمی بسازید که همیشه آرزویش را داشته اید.

1. دریچههای قلبتان را باز کنید و شگفتزده شوید. اگر این مقاله را میخوانید یعنی درهای قلبتان را برای دریافت یک عشق جدید باز کردهاید. درست است؟ اما اینکه واقعاً دریچههای قلبتان را به روی عشق باز کنید یعنی حتی با اینکه دنبال آن فرد استثنایی برای خودتان هستید، عشق را از هر جایی که بیاید میپذیرید. مرد زندگیتان باید به طریقی که اصلاً انتظارش را ندارید از راه برسد و شکلی باشد که هیچوقت تصورش را نمیکردید. تنها راه پیدا کردن آن فرد این است که افراد مناسب را زیر نظر داشته باشید.


2. تازمانیکه متعهد نشدهاید، تک پر نشوید. مردی استثنایی را ملاقات کردهاید که اوقات زیادی را برای شناخت بیشتر با او میگذرانید. به نظرتان میرسد که باید ملاقاتهایتان با افراد دیگر را قطع کنید، درست است؟ نه، به هیچوجه. راه انتخابهای دیگر را باز بگذارید مگراینکه او از شما بخواهد که به او متعهد شوید. مسئله پیچاندن او نیست، مسئله این است که به جای اینکه یک مرد را مرکز زندگیتان قرار دهید، حس خودتان بودن را حفظ کنید . همچنین باعث میشود خیلی نیازمند آن فرد به نظر نرسید و طوری به نظر او خواهد آمد که درخواست او بوده که به هم متعهد شوید.


3. زبان بدنتان را نرمتر کنید. دفعه بعدی که با مرد مورد علاقه خود قرار میگذارید و بیرون میروید، لحظهای صبر کنید و ببینید بدنتان چه میکند. این احتمال وجود دارد که اعصابتان باعث میشود شانههایتان را سفت کنید یا دستهایتان را به هم قلاب کنید. ما زنها اینقدر اسیر خودمان میشویم که فراموش میکنیم زنانگی که مردها اینقدر عاشقش هستند را نشان دهیم. پس به جای این، دستهایتان را آرام کنید، شانههایتان را بیندازید و وقتی در حضور او هستید، پشتتان را صاف نگه دارید. بعد ببینید که چطور نرم نرمک به شما و دلتان نزدیک میشود.


4. خیلی به جلو نگاه نکنید. در آخرین قرار ملاقاتتان به چه فکر میکردید؟ اگر شما هم مثل اکثر زنها باشید، احتمالاً میبینید که خیلی وقتها این افکار ذهنتان را مشغول میکند: آیا دوستم دارد؟ آیا شوهر خوبی برایم میشود؟ آیا دوست دارد رابطه با من را ادامه دهد؟ تمرکز بر آینده و ای کاشها نه تنها باعث میشود نتوانید از لحظاتتان لذت ببرید و کشف کنید که آن مرد واقعاً کیست، بلکه باعث میشود نتوانید هیچوقت با بخشی از او که بیشترین اهمیت را دارد یعنی دلش، ارتباط برقرار کنید.


5. بدوناینکه او را مسئول بدانید احساساتتان را با او درمیان بگذارید. باز دیر کرده است. حرف از نامزد سابقش به میان میکشد. یادش رفته است زنگ بزند. اینها همه داستانهایی است که بیشتر وقتها پیش میآید—حتی بعد ازاینکه با هم ازدواج کنید. بیشتر خانمها فکر میکنند حرف زدن درمورد این چیزها فقط مرد را دورتر میکند اما رمز موفقیت این است که با بیان احساساتتان به طریقی واضح بدون متهم کردن او، به سمت خودتان بکشانیدش: "وقتی درمورد زنهای دیگر حرف میزنی واقعاً حس بدی پیدا میکنم. دوست ندارم رمز و رازی بینمان بهوجود بیاید. نظر تو چیست؟"


6. دست از تظاهر به آنچه که نیستید بردارید. چندبار تابحال شده وقتی با او هستید، خودِ واقعیتان را پنهان کنید؟ تصور میکنید اگر چیزهای عجیب درمورد خودتان را برملا کنید، او را بترساند یا اگر با نظر او مخالفت کنید، او را از خودتان دور کنید. اما هیچ چیز بهتر از حقیقت نیست. البته منظورمان این نیست که در همان جلسه اول همه چیز را بیرون بریزید. منظور این است که نیازی نیست آدم کاملی باشید تا بتوانید کسی را عاشق خودتان کنید. پس دست از خودسانسوری بردارید و اجازه بدهید شما را بهخاطر آنچه که هستید دوست بدارد.


7. برای دریافت کردن کانال را عوض کنید. ممکن است تصور کنید که برای اینکه به مردی نشان دهید که موردی خوب و عالی هستید، باید برایش هدیه ای گران بخرید، کارهایی برایش انجام دهید یا رابطه را جلو ببرید. اما واقعیت این است که مردها عاشق این میشوند که چقدر خودشان برای شما مایه بگذارند، نه برعکسش. یک مرد خوب دوست دارد که خوشحالتان کند و کارهای خوب برایتان انجام دهد. پس اجازه اینکار را به او بدهید!


8. همیشه خودتان را اول بگذارید. برای خانمها طبیعی است که دیگران را به خودشان مقدم بدانند اما اگر میخواهید عشق را در مردی شعلهور کنید، اینکه نیازهای او را بر خودتان پیش بدانید کاملاً خلاف آنرا انجام میدهد. درست است که در هر رابطهای باید دادن و گرفتن به یک اندازه وجود داشته باشد اما با این وجود لازم است که هوای خودتان را داشته باشید. وقتی مردی ببیند که با خودتان با مهربانی و احترام رفتار میکنید، زنی را با عزت نفس و اعتماد به نفسی سالم خواهد دید که هر دو ی آنها برای شاد کردن او بسیار جذاب هستند.


9. به طرفتان فرصت بدهید. آیا زیادی قد کوتاه است؟ سنگین وزن است؟ خیلی سنش پایین است؟ خیلی جدی است؟ یا به اندازه کافی جدی نیست؟ خیلی زن ها بودند که اوایل آشنایی شوهرانشان اصلاً برایشان قابل تحمل نبودند و الان حتی نمیتوانند یک روز را بدون آنها سپری کنند. وقتی مردی وارد زندگیتان شد، آن را یک فرصت بدانید و حداقل تا 3 جلسه ملاقات به او فرصت دهید، مگر اینکه حسابی با دیدنش توی ذوقتان خورده باشد و اصلاً نتوانید با او بودن را تصور کنید. شاید آن مرد مرد ایدآل شما نباشد اما اگر بیشتر به او نزدیک شوید میتوانید چیزهای بیشتری درموردش کشف کنید.


10. یادتان باشد، حرف نادرست را نباید به مرد درست بزنید. اگر حرفی که میزنید از ته دلتان باشد، مردی که قرار است عاشقتان شود نخواهد ترسید. او تلاش خواهد کرد مشکلات را از میان بردارد و اینکار باعث میشود به هم نزدیکتر شوید. البته، باید بگذارید او هم به همین اندازه احساس امنیت کند و حرفهایش را با شما درمیان بگذارد. وقتی پایهای محکم از پذیرش و اطمینان متقابل برای رابطهتان ساختید، دیگر عشق منتظر نخواهد ماند و شعلهور خواهد شد.
تغییر عادتهایتان نیازمند زمان و تمرین است. پس با مردهای مناسب خود بیرون بروید و نکات زیر را تمرین کنید تاجاییکه جزء شخصیت شما درایند. مطمئنم اگر اینطور شود عشقی که همیشه آرزویش را داشتید در زندگیتان پدیدار میشود.




ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 3:59 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]

مورد از مهمترین رمز و رازهای آرایش

در این مقاله قصد داریم 10 مورد از مهمترین رمز و رازهای آرایش را به شما معرفی کنیم که شاید به بهره گیری از این تکنیک ها، بتوانید در این زمینه جزء حرفه ای شوید. 

 

 

درست است که خبره شدن در آرایش یک مهارت است، اما این کار هم مثل بقیه کارها رمز و رموزی دارد که می تواند یک چهره کاملاً عادی را به چهره ای جذاب و فریبنده تبدیل کند. در این مقاله قصد داریم 10 مورد از مهمترین رمز و رازهای آرایش را به شما معرفی کنیم که شاید به بهره گیری از این تکنیک ها، بتوانید در این زمینه جزء حرفه ای شوید.

1/ فقط پنکک را روی قسمت های تیره پوست نکشید. برای اینکه پوست شاداب و تر و تازه به نظر برسد، باید سایه سیاه که زیر چشم می افتد را از بین ببرید. برای این منظور، با پنککی یک درجه روشن تر از کرم پودری که روی کل صورت زده اید، از خط مژه ها را تا انتهای گودی چشم و گوشه های بینی بپوشانید.
2/ همیشه بلافاصله بعد از اینکه از حمام بیرون می آیید از فرمژه استفاده کنید. وقتی مژه ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر برمی گردند و نمی شکنند.
3/ درست است که پودر ابرو بسیار خوب عمل میکند و کاملاً طبیعی به نظر می رسد، اما دقت کنید که این پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بین می رود. برای این منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحی خالی ابرو را پر کنید و بعد پودر را روی آن بزنید.
4/ بعد از زدن کرم پودر روی صورت، کمی کف دست ها را به هم بمالید و بعد به آرامی آن را روی گونه ها، چانه، پیشانی و بینی بمالید. گرما باعث می شود که پودر بهتر روی صورت بنشیند و کاملاً طبیعی جلوه کند.
5/ یک راه خوب برای اطمینان از اینکه آرایشتان افراطی نشود این است که از آخر به اول شروع کنید: مثلاً بعد از زدن کرم پودر، قبل از انجام آرایش چشم، رژگونه و رژلبتان را زنید. با اینکار چهره تان روشن تر به نظر می رسد و درنتیجه سایه و خط چشم و ریملتان را کمرنگ تر خواهید زد و آرایشتان طبیعی تر جلوه خواهد کرد.
6/ برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گوله گوله جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید. ابتدا سر حجم دهنده آن که کرم رنگ است و مژه ها را پر میکند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقیقه که خشک شد، سر دیگر را که کار بلند کردن مژه ها را انجام می دهد را استفاده کنید.
7/ اگر یک روز رژلبتان تمام شد و چیزی دم دستتان نبود، نگران نباشید خودتان هم میتونید رژلب درست کنید. ابتدا انگشتتان را کمی چرب کرده و بعد درون پودر سایه چشم فرو کنید و بعد روی لب بمالید.
8/ برای مجذوب کردن بیشتر بیننده، اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان فاصله ای نباشد. ابتدا از سایه پودری استفاده کنید بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشید. اینکار باعث می شود که مژه هایتان هم پرتر نشان دهد.
9/ موقع کشیدن خط چشم یا خط لب، سعی کنید آرنجتان را روی جایی محکم کنید مثل میز توالتتان. اینکار باعث می شود که بتوانید خط را بدون حرکت و نوسان دست و راحتتر بکشید.
10/برای از بین بردن خستگی و قرمزی چشم ها می توانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید. در این مواقع از استفاده از سایه هایی که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغوانی، ی حتی قهوه ای، خودداری کنید



ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 3:15 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]

قبل از سایه زدن بخوانید

سایه چشم یکی از لوازم آرایشی است که باوجود زیبایی و جذابیتی که به چهره خانم ها می بخشد، ممکن است مشکل های بزرگی برای سلامت آنها ایجاد کند...
در اصل لوازم آرایش مخصوص چشم، همیشه حساسیت زیادی را برانگیخته اند و متاسفانه اخبار بد و تکان دهنده زیادی در مورد پیامدهای منفی استفاده از مواد نامرغوب در این منطقه حساس صورت منتشر شده است بنابراین هنگام خرید و استفاده از سایه چشم، باید توجه و احتیاط بیشتری داشت.
در مورد انتخاب سایه چشم باید به رنگ چشم و مجلسی که قرار است به آن برویم، توجه زیادی داشته باشیم. معمولا از سایه های روشن در مجالس رسمی استفاده می شود. خانم های مسن معمولا سایه های قهوه ای می زنند تا وقار بیشتری به چهره خود ببخشند. برای خانم هایی با چشمان آبی رنگ، رنگ هایی مانند خاکستری، خاکستری مایل به قهوه ای، آبی پررنگ و بنفش و یاسی مناسب به نظر می رسند. برای رنگ چشم سبز، سایه های بنفش کمرنگ، صورتی، نارنجی، ارغوانی و سبز مناسب هستند. خانم هایی که چشم های قهوه ای دارند می توانند از سایه های مسی، برنزه، آبی، بنفش، طلایی و سبز روشن استفاده کنند.
در آرایش چشم به این نکته توجه کنید که رنگ چشم، سایه و پوست صورت با یکدیگر هماهنگی کامل داشته باشند. ابتدا رنگ پایه اصلی (به عنوان مثال آبی) را انتخاب کنید بعد با ترکیب رنگ ها، به رنگ دلخواه خود برسید.
رنگ پایه اصلی سایه چشم خود را با توجه به موقعیت و فضایی که قرار است به آنجا بروید، انتخاب کنید.



ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 2:54 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]

5 راهکار برای داشتن یک شکم صاف و تخت

.نوشیدن آب فراوان:
نوشیدن آب فواید بسیاری برای بدن شما دارد.آب علاوه  براینکه سموم بدن شما را دفع می کند منجر به افزایش سوخت وساز بدن شما می شود.
شما با اضافه کردن چند قطره آبلیمو یا برش های لیمو و نعناع به این امر مهم دست یابید.
2.پیاده روی :
پیاده روی ورزشی است که باید به طور مرتب انجام شود.اگرهر روز صبح به مدت 20 دقیقه پیاده روی کنید هم سوخت و ساز بدنتان افزایش می یابد هم در طول روز پر انرژی تر خواهید شد.
3.مصرف وعده های غذایی بیشتر:
توصیه ی ما خوردن 6 وعده غذایی در روز است.وعده های خود را کوچکتر کنید این به شما کمک می کند که کالری بیشتری بسوزانید و انرژی  را به صورت چربی ذخیره نکنید.
4.مصرف شیر کم چرب:
محدود کردن خوردن چربی در تمام مواد غذایی بسیار مهم است .بهتر است شیر کم چرب را به صورت منظم در برنامه ی غذایی خود بگنجانید.
5.مصرف پروتئین:
پروتئین ها یی با کیفیت بالا می تواند به ساخت توده ی عضلانی سالم بدن شما کمک کنند




ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 2:54 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]

اگر روز زیبایی بدی دارید...!

بابی براون:
  بیایید با این مسئله روبرو شویم:
 حتی سوپر مدل ها نیز روزهای بد زیبایی دارند. ما همه می دانیم که وقتی ار خواب پا می شوید و خودتان را بهترین نمی بینید یا احساس بهترین را ندارید. اگر شما روز زیبایی بدی دارید، آخرین کاری که باید انجام دهید لایه برداری آرایش تان می باشد. من باور داشته ام که کمترین کار بیشترین اثر را دارد. در اینجا 5 نکته ی من برای مقابله با روز بد زیبایی مطرح می شود:
 _ برای دایره های سیاه و تیره، من همیشه به این نکته پی برده ام که استفاده از کرم محو کننده هایی با پایه ی رنگ زرد به سرعت چهره ی شما را طوری نشان می دهد که انگار 9 ساعت خوابیده اید با اینکه فقط 4 ساعت خوابیده اید.
_ استفاده از رژ گونه با رنگ مایه صورتی بر روی برجستگی گونه هایتان به سرعت چهره شما را درخشان می کند و باعث می شود شما احساس زیبایی بیشتری کنید.
 _ اگه شما جوش صورت دارید سریع آنها را نترکانید! ترکاندن آنها فقط کار را بدتر می کند. به جای آن، از فونداسیونی که با پوستتان همخوانی دارد درست بر روی جوش ها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که که از کرم های محو کننده ای که یک درجه از پوست شما روشن تر است استفاده نکنید زیرا باعث می شود که توجهات سمت همان قسمت از پوست که مشکل دارد جلب شود.



ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 2:53 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]

با بیگودیهای بزرگ راحت موهایتان صاف می شود!!

حالت موهایم فر ریز است و گاهی که دوست دارم آنها را صاف کنم احساس می کنم در نهایت پف و وزی آنها از بین نمی رود و مجبور می شوم آنها را دوباره جمع کنم برای رفع این وزی و دیده نشدن خورده موهایم چه کنم؟
 پاسخ :
اینکه صاف کردن موهای فر یا وز برای شما کار دشواری شده و ترجیح می دهید به جای سشوار و صاف کردن با اتوی مو ، اکثر اوقات آنها را پشت سر گلوله کرده و جمع کنید دلیل یکنواختی چهره ی شما نیز خواهد شد، بنابراین پیشنهاد موثری که می توان برای راحت شدن کار به شما داد این است که موهای خیلی خیلی کم نمدار خود را پس از حمام با بزرگترین سایز بیگودی و با لایه های نازک محکم بپیچید و بگذارید با بیگودیها خشک خشک شوند سپس از پشت سر با توجه به اینکه بقیه ی موها هنوز در بیگودیها باقی می ماند یکی یکی موها را باز کرده و به آرامی با شانه ی گرد یا همان موپیچی که به بزرگی همان بیگودیهاست آنها را صاف کنید. پس از هر باد داغ سشوار از باد سرد آن نیز روی موها بگیرید و در پایان هم برای اینکه تارهای مو به هم نچسبند سشوار را با باد سرد لابه لای موها بگیرید.
 سعی کنید پس از اتمام کار عرق نکنید و اگر قرار است مهمانی بروید تا رسیدن به آنجا موها را با کلیبس بزرگی جمع کنید .



ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 2:52 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]

اسرار ناخن های خوش فرم و زیبا!

داشتن دست هایی زیبا ( یک موجودی مهم و غیر قابل اغماض برای خانم ها) مشروط بر داشتن ناخن هایی زیباست.
  توصیه های ما، چند نکت? مراقبتی منظم:
 یادآوری ساختار ناخن
ناخن هم مانند مو، از لایه های کراتین تشکیل شده است، این ماده باعث سختی و استحکام ناخن می شود.
رشد ناخن توسط قالبی که در ریشه اش قرار دارد، تضمین شده است. ناخن های دست سریع تر از ناخن های پا رشد می کنند: چیزی حدود 3 تا 4 میلیمتر در ماه.
نکت? جالب این که: رشد ناخن های دست "فعال" سریع تر است، یعنی اگر فرد راست دست باشد، ناخن های دست راست رشد بیشتری از ناخن های دست چپ دارند.
 قواعد اصلی که برای داشتن ناخن های خوش فرم :
 1- بهتر است به جای سوهان آهنی، یا بدتر از آن، قیچی که به ناخن ها آسیب می زند، از سوهان مقوایی استفاده کنید.
2- یک بار در هفته، از سنگ پا (سنگ پایی مخصوص برای دست داشته باشید) استفاده کنید، این کار باعث از بین رفتن خطوط ناخن می شود و ناخن هایی که به طور طبیعی درخشان شده اند، را برای تان تضمین می کند. همچنین، با مالیدن روغن های مغذی بر روی ناخن ها، مرطوب شان کنید.



ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 2:52 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]

چگونه نوع پوستمان را تشخیس دهیم

«کاش کمی از چربی پوستم کم می شد، دوست داشتم پوستم اینقدر کش نمی آمد،» حتما شما هم این جمله ها را یا شنیده اید یا خودتان هم به نوعی درگیرش هستید، البته طبیعی است، چون پوست یکی از اجزای مهم بدن است و تاثیر خاصی در زیبایی و سلامت افراد دارد...
در این مطلب، سعی شده انواع پوست ها و اینکه چطور پوست خود را بشناسید به شما آموزش داده شود.
به طور کلی پوست افراد بر اساس چربی و ترشحات آن به انواع مختلفی تقسیم می شود؛ در علم زیبایی شناسی و از نظر متخصصان این رشته، به پوستی پوست معمولی می گویند که ترشحات چربی آن متعادل باشد یعنی دچار خشکی بیش از حد یا چربی بیش از حد نشود. نوع بعدی پوست چرب است. در واقع غدد چربی در پوست صورت، سر، پشت دست و پا پراکنده اند و این چربی دو مزیت دارد؛ مواد زاید را از بدن دفع می کند و در برابر سرما، رطوبت، میکروب ها، نورآفتاب و عوامل خارجی مانند لوازم آرایش از پوست محافظت می کند اما اگر ترشح چربی بیش از حد باشد، پوست همیشه حالت براق و چربی خواهد داشت. سومین نوع، پوست خشک است که به علت کمبود ترشح چربی، نرمی و لطافت ندارد. این نوع پوست ها خیلی زبر، خشن و اغلب پوسته پوسته هستند. پوست مختلط هم ترکیبی از دو نوع قبلی است یعنی در برخی نواحی پوست که اصطلاحا به منطقه T شکل معروف است (پیشانی و روی بینی) پوست چرب و در نقاط دیگر خشک است.
? نوع پوستتان را تشخیص دهید
حالا که در مورد انواع پوست گفتیم شاید مشتاق باشید نوع پوستتان را تشخیص دهید.



ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 2:52 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]

آیاحجم ودرخشندگی موهایتان ازبین رفته است؟

موهایی که رطوبت خود را از دست داده اند، تیره شده اند و نوک شان از هم باز شده است؛ اینها نشانه های موهای خشک است. علت این خشکی آن است که پوست سر به اندازه کافی غد? سباس (غده ای که سبوم تولید می‌کند) ندارد. اما ممکن است که موها به علت استفاده بیش از حد رنگ موها، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا کلر استخر نیز خشک شوند. و در نهایت، استفاده از سشوار خیلی داغ، اتوی مو یا ببابلیس داغ نیز ممکن است باعث خشکی مو شوند.
اولین گام: شامپو زدن
موهایتان را خیلی زیاد نشویید: 2 تا 3 بار شستشو در هفته کافیست و باعث می‌شود که روغن های طبیعی بیشتر حفظ شوند.
شامپویی مناسب موهای خشک انتخاب کنید.
موهایتان را با آب خیلی داغ که باعث از بین رفتن روغن های محافظ می‌شود، نشویید. آنها را با آب ولرم بشویید و آبکشی کنید.
خصوصاً، موهایتان را با آب فراوان آبکشی کنید تا رسوبات شامپو در موهایتان باقی نماند، بهتر است که موهایتان را با دوش آب خنک آبکشی کنید.
دومین گام: مراقبت ها
بعد از شستن موهایتان، از نرم کننده استفاده کنید.



ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 2:51 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]

5راه حل سریع برای صاف کردن شکم

از کم شروع کنید
همان طوری که اگر شناکردن را بلد نباشید، روز اول به قسمت عمیق استخر شیرجه نمی زنید، در اینجا هم در اولین دفعات ، هیچ وقت نباید از حرکت های پیچیده و پیشرفته ی  مربوط به عضلات تنه شروع کنید. از حرکات با دامنه کوتاه شروع کنید(مثلا یک تخته را به مدت 15 تا 20 ثانیه نگدارید)، و سپس هنگامی که قدرت عضلات بالاتنه تان بهبود یافت و در انجام حرکت ها مهارت پیدا کردید اقدام به انجام تمرین های دشوارتر کنید.
عضله های زیر لگن خود را به کار بگیرید
با به کار گیری این عضله ها( این عضله ها آنهایی هستند که  با متراکم کردن آنها جریان ادرار قطع می شود)، قبل و درحین نرمش های مربوط به عضلات شکمی، به صورت بهتری عضله های عرضی پایین شکم را وارد کار می کنید. عضله های عرضی دور شکم مانند یک کمربند تنه شما را در بر می گیرند. این کار کمک می کند که ناحیه میانی اندامتان محکم شود.
بر روی ورزش تمرکز کنید
بسیاری اوقات در هنگام انجام تمرین های ورزشی، از نظر ذهنی توجهی به حرکات خودمان نداریم. تلویزیون تماشا می کنیم، به کارهایی که باید انجام بدهیم فکر می کنیم، یا حتی فقط در فکر آن هستیم که ورزشمان زودتر تمام بشود، به جای آن که به آنچه انجام می دهیم توجه داشته باشیم. با تمرکز کردن خوب بر روی ورزش، شما نه تنها کمتر در معرض آسیب دیدن هستید



ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 2:51 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]