سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قبل از سایه زدن بخوانید

سایه چشم یکی از لوازم آرایشی است که باوجود زیبایی و جذابیتی که به چهره خانم ها می بخشد، ممکن است مشکل های بزرگی برای سلامت آنها ایجاد کند...
در اصل لوازم آرایش مخصوص چشم، همیشه حساسیت زیادی را برانگیخته اند و متاسفانه اخبار بد و تکان دهنده زیادی در مورد پیامدهای منفی استفاده از مواد نامرغوب در این منطقه حساس صورت منتشر شده است بنابراین هنگام خرید و استفاده از سایه چشم، باید توجه و احتیاط بیشتری داشت.
در مورد انتخاب سایه چشم باید به رنگ چشم و مجلسی که قرار است به آن برویم، توجه زیادی داشته باشیم. معمولا از سایه های روشن در مجالس رسمی استفاده می شود. خانم های مسن معمولا سایه های قهوه ای می زنند تا وقار بیشتری به چهره خود ببخشند. برای خانم هایی با چشمان آبی رنگ، رنگ هایی مانند خاکستری، خاکستری مایل به قهوه ای، آبی پررنگ و بنفش و یاسی مناسب به نظر می رسند. برای رنگ چشم سبز، سایه های بنفش کمرنگ، صورتی، نارنجی، ارغوانی و سبز مناسب هستند. خانم هایی که چشم های قهوه ای دارند می توانند از سایه های مسی، برنزه، آبی، بنفش، طلایی و سبز روشن استفاده کنند.
در آرایش چشم به این نکته توجه کنید که رنگ چشم، سایه و پوست صورت با یکدیگر هماهنگی کامل داشته باشند. ابتدا رنگ پایه اصلی (به عنوان مثال آبی) را انتخاب کنید بعد با ترکیب رنگ ها، به رنگ دلخواه خود برسید.
رنگ پایه اصلی سایه چشم خود را با توجه به موقعیت و فضایی که قرار است به آنجا بروید، انتخاب کنید.



ادامه مطلب

[ جمعه 90/5/21 ] [ 2:54 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]