سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهنگ استفاده از موبایل در ایران (طنز)

موبایل هم چه قدر الکی شده.دست هر بچه ننه ای میبینی.اون قدیم ها هر کسی داشت برای خودش خری بود.طرف می بست به کنار کمرش زیر تسمه اش با اون قاب و گوشی گنده.کتش رو می گذاشت پشت اون و یک طرفی به طرف جلو راه میرفت و ملت هم با نیگاه و حسرت تمام اون رو تعقیب میکردند و طرف چه قدر باد میکرد و احساس خوشتیپی و گوز کلاس شدیدی بهش دست می داد.کم کم هر چی پیش رفت شرایط به دست آوردن اون آسون شد.ملت هم دیدند ای بدک نیست و میشه استفاده های خوبی از اون کرد.


این آدم ها یک وسیله که درست می کنند سریع می گردند چه سو استفاده هایی میتونند ازش بکنند.


یارو خشک شویی داره می بینی ? خط شماره موبایلش رو داده خیلی گنده طوری که نصف شیشه مغازه رو می گیره با شبرنگ فسفری نوشتند.من که می دونم ?? هزار تومان ،برای چی هزینه این نوشته کرده.بابا جان یک کم به اون قیافه درب و داغون برس. اصلاً چهار خط داشته باش .کدوم دختر خولی پیدا میشه که به تو زنگ بزنه .رُقی دَماغ و عصمت چُلاغ زرت و زرت بهش زنگ می زنند.


پسر خوب اون قیافه غزبیدت چه جاذبه ای می تونه داشته باشه.خودت میگی که قبل از ناهار هیچ وقت به دلیل اینکه نمی خوای اشتهات کور بشه جلوی آینه نمی ری!پس دلیل این زنگ ها چیه؟؟فقط و فقط می خوان تو رو تیغ بزنند.از صبح تا شب مثل سگ عرق بریز و کار کن.حالا آخر هفته برو بیرون با این حاج خانوم ها ،خرج یک وعده غذای اونا هم نمیشه.تو رو چی به بچه مایه دار بازی.کاش کار وغلطی هم بتونه بکنه.خاک بر سر بی عرضه ات بکنند.یک لبخند و مرسی تمام.


وسط تعزیه همه مهمون ها سیاه پوش نشستند.ناگهان صدای موبایل یک حاجی بلند میشه.زنگش رو به دلیل محرم بودن مداحی کرده.تماس تموم میشه.کنار دستیش میگه حاجی گوشیت رو چند گرفتی و مدل و کار آیی هاش چیه؟ حاج آقا میگه نوکیا مدل جدیده.کلی عکس ها و فیلم های قشنگ داره.با هم میکشند کنار .شروع میکنند به تماشا و تبادل اطلاعات.واااااای چی عکس هایی .چی فیلم هایی .آخرین تصاویر زایمان یک خانوم.? مرد با یک یک ز........روح مرده هم میبینه همه ملت نشستند دارند موبایل های همدیگه رو نیگاه میکنند. دریغ از دو خط فاتحه .خلاصه با کلی خواهش نیم ساعتی مرخصی از عزراییل میگیره و می یاد وسط مجلس فکش می افته .چی فایده دستش کوتاهه.از رو نمیره ،میدونه باید برگرده بره ته جهنم ،ولی تصاویر آن قدر جذاب هست که میگه ارزش داره. مردیکه گُرُم؟ساخ ( فحش ترکی) این عکس های س؟ک؟سی چیه ، اون مداحی باز چیه ؟ حالم از این آدم های دو رو به هم میخوره .


اس ام اس بازی رو که نگو.آخرین جک های +18 و حواله کردن چیز های تیز و کلفت به طرف مقابل.


واقعا موبایل و گوشی های جدید با این همه امکانات برای این منظورها درست شدند.چه قدر خوب بود ما ادم ها یک کم جنبه داشتیم و مثل گوسفند دنبال بقیه گله نمی رفتیم و هر کاری که بقیه میکنند رو انجام نمی دادیم و در روز فقط ? دقیقه به دلیل کار هایی که در طول روز انجام میدیم فکر می کردیم

 




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 90/6/2 ] [ 5:32 صبح ] [ محمدجوادصحرائی ]