سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گیرنده ها دست نزنید


هموطن
محمدرضا مفیدی تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد و در قالب 90 قسمت 40 دقیقه ای از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.
مجموعه تلویزیونی ""به گیرنده ها دست نزنید"" به کارگردانی مهدی مظلومی با انجام حدود نیمی از مرحله تصویربرداری از نیمه اسفند امسال آماده پخش می شود.
تصویربرداری این سریال از حدود یک ماه گذشته در تهران آغاز شده و این مرحله که در لوکیشن اصلی سریال (خانه و باغچه ای بزرگ در منطقه زعفرانیه) ادامه دارد، به صورت داستان های جدا از هم گرفته می شود. بخشی از دکورهای این سریال در داخل باغچه قرار دارد که بارش برف و باران طی چند روز گذشته باعث کندی پیشرفت کار شده است.
متن مجموعه تلویزیونی ""به گیرنده ها دست نزنید"" به سرپرستی محسن تنابنده و 7 هفته نویسنده دیگر در حال نگارش است که علی وارسته و محمد سهیلی از جمله همکاران نویسنده متن های این سریال هستند.
داستان این سریال درباره مردی است که به عنوان پیشکار در خانه افشار زندگی می کند که سالها قبل به خارج از کشور سفر کرده است و خانه را به این پیشکار سپرده است. تنهایی و مشکلات مالی موجب می شود تا وی به صورت موقت و در مدت زمان های کوتاه این باغچه را به گروه های تصویربرداری برنامه ساز و فیلمساز کرایه دهد و از این راه کسب درآمد کند. حضور هر یک از گروه ها اتفاقاتی را به وجود می آورد. در این بین یک روز صاحبخانه، تصویر سرایدار و فضای کلی خانه خود را در تلویزیون می بیند و به خانه اش بازمی گردد تا آن را پس بگیرد...
در مجموعه تلویزیونی ""به گیرنده ها دست نزنید"" حمید لولایی، یوسف تیموری، سحر ولد بیگی، محسن تنابنده، علی صادقی و رضا داوود نژاد ایفای نقش می کنند. همچنین محمدرضا کاظمی به عنوان مدیر فیلمبرداری، محسن احمدی در سمت صدابردار، تقی وارسته در مقام طراح نور، حسین عالی نژاد به عنوان طراح صحنه و محمد قمی در مقام طراح چهره پردازی فعالیت می کنند.
محمدرضا مفیدی تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد و در قالب 90 قسمت 40 دقیقه ای از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد. به گفته کارگردان سریال اگر پخش آن از اسفند ماه امسال آغاز نشود، پس از 20 فروردین 85 شاهد پخش آن خواهیم بود.
مظلومی پیش از این مجموعه سریال اکسیژن را کارگردانی کرده بود.
و متن آن به وسیله سروش صحت و خشایار الوند نوشته شده است، داستان مردمی را روایت می کرد که یک دکتر ریه تشخیص می دهد با توجه به آلودگی هوا باید اتاق هایی در شهر ساخته شود که در آن اکسیژن خالص باشد تا مردم کمبودهای اکسیژن خود را درآن اتاق ها جبران کنند البته در جوار این اتاق اکسیژن شخصی وجود دارد که به قاچاق دارو روی آورده است و احداث اتاق ها برای او به نوعی مزاحمت ایجاد می کند.
در این سریال پری امیرحمزه، نصرالله رادش، سعید پیردوست، بیژن بنفشه خواه، لاله صبوری، حمید کاشانی و شهرام عبدلی بازی می کردند. همچنین محمد رضا کاظمی به عنوان مدیر فیلمبرداری، رضا کشاورز در سمت صدابردار، تقی وارسته در مقام طراح نور، مهدی گورنگی به عنوان موسیقی متن، احمد موذنی در سمت برنامه ریز، آرمین عابدینی در مقام مدیر تولید و شهریار کلهر به عنوان طراح دکور در ساخت این سریال همکاری داشتند

 




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 90/6/3 ] [ 4:19 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]