سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرایش چشم

آرایش چشم(خط چشم، سایه چشم و ریمل) مفرح ترین بخش آرایش صورت است. در اینجا نکاتی وجود دارند که می تواند به شما در انتخاب رنگ هایی که بیشتر به شما می آیند کمک کند.

چشمان قهوه ای: سایه های آبی تیره، طوسی، خاکستری و سربی به چمان قهوه ای شما کمک می کنند تا برجسته تر و زیباتر جلوه نمایند.

چشمان آبی: سایه قهوه ای ، شتری و خاکستری مایل به قهوه ای چشمان آبی را آبی تر جلوه می دهد.

چشمان سبز: سایه های صورتی، عنابی روشن ، ارغوانی روشن و صورتی مایل به قهوه ای تیره چشمان سبز را سبزتر جلوه می دهند.

سایه چشم: سایه بر کل پشت چشم می نشیند یعنی فضای بین خط مژه ها و ابروها. در رنگ ها و فرم های مختلف وجود دارد و شامل فرم کرم ( که برای پوست های خشک مناسبند) ، مات که برای پوست های چرب مناسبند و مداد که برای هر پوستی مناسب است.


ریمل: سابقا فقط به رنگ مشکی وجود داشت اما امروزه شما می توانید در تمام رنگ ها آنها را پیدا کنید. ریمل مشکی فقط برای بلند و پر نشان دادن مژه ها استفاده می شد .
اگر خواستید از ریمل های رنگی استفاده کنید توصیه می کنیم که از رنگ های تیره تر مانند آبی ، سرمه ای یا سربی که نقطه مقابل سبز و آبی هستند استفاده نمایید. ریمل های سبز و آبی بسیار غیر طبیعی جلوه می کنند .

ریمل به شکل ظرفی است که دارای فرچه یا عصایی با انتهای برس مانند می باشد. بعضی از فرچه ها منحنی و بعضی صاف هستند و انتخاب آنها بسته به سلیقه و نظر شما دارد.




 




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 90/6/2 ] [ 5:43 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]