سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای رفتن به جشن عروسی باید چه لباسی بپوشیم ؟

شما به یک عروسی دعوت شده اید ، برای انتخاب لباس مورد نظرتان دچار مشکل شده اید ، و از سوی دیگر دلتان می خواهد در این جشن شما تک باشید ، باید چه کرد ؟

شما به یک عروسی دعوت شده اید ، برای انتخاب لباس مورد نظرتان دچار مشکل شده اید ، و از سوی دیگر دلتان می خواهد در این جشن شما تک باشید ، باید چه کرد ؟
معمولا افراد هنگامی که به یک جشن عروسی دعوت می شوند ، تا شب مورد نظر فرا رسد دچار استرس می شوند . در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را به هدف مورد نظرتان برسانیم : اگر  شما فامیل ، اقوام ، درجه ی اول باشید که می خواهید به عروسی بروید ، لباسی که می خواهید انتخاب کنید ، خیلی سخت تر خواهد بود . اگر جشن عروسی که می خواهید بروید در فصل تابستان است ، توصیه می شود که از رنگ های خیلی روشن بپرهیزید . رنگ های تیره ، رنگ های ملایم  بیشتر برای این فصل مناسب هستند . مانند : مشکی ، رنگ های تیره ، …. اگر جشن عروسی که می خواهید بروید در فصل زمستان باشد بهتر است از رنگ های روشن ، بژ ، … استفاده کنید . البته لازم به ذکر است رنگ های مانند : مشکی ، سفید در تمام فصول و تمام محافل می توان استفاده کرد . اگر جشنی که می خواهید بروید قرار است در روز برگزار می شود، می توانید ماکسی یا پیراهن بلندی را انتخاب کنید ، یا شلواری که دارای پاچه های گشادی باشد . اما ترجیحا بهتر است لباس های مانند کت و دامن را انتخاب کنید . لباس های را که بهتر است برای جشن های شبانه انتخاب کنید : لباس هایی را که برای مهمانی های شبانه می خواهید بپوشید لزومی ندارد که بلند باشد ، اگر هم بلند باشد باید از یک ناحیه ی دیگر باز باشد تا جلوه ی شیک و شکیلی را به شما ببخشد . بخصوص دختر خانم های جوان نباید لباس ها و ماکسی های بلند را بپوشند.  زیرا شکل و فرمی زنانه به شما می بخشد . راجع به پارچه هایی با الیافی مانند ابریشم ، ساتن ، ارگانزا ، ….  مخصوص جشن های عروسی هستند و بستگی به سلیقه و علایق شخصی هر کس دارد ، که مایل باشد از کدام یک از این نوع پارچه ها استفاده کند. معمولا لباس های که برای مراسم ازدواج می پوشند دارای شکل و فرمی بلند هستند . اگر لباس شب  شما دارای حالت و فرمی مربع شکل می باشد کفشی که می پوشید باید دارای پاشنه ی پنج سانتی باشد تا لباس شما بهتر نمایان شود . دختر خانم های جوان که دیگر نه نوجوان هستند و نه به سنی رسیده اند که مانند خانم ها لباس بپوشند بهتر است کفشی را که می پوشند 7 – 7 سانت پاشنه داشته باشد نه بیشتر  زیرا اگر دارای پاشنه ی بلندی باشد حالت زنانه به خود می گیرند . البته نکته ی دیگری که در رابظه با پوشیدن کفش در مجالس عروسی وجود دارد این است که کفشی را انتخاب کنید و بپوشید که راحت باشید ، زیرا شما زمان زیادی را باید با همان کفش ها سپری کنید ، بخصوص اگر بخواهید برقصید حتما باید کفش  های راحتی بپوشید . تهیه و ترجمه : سیمرغ




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 90/6/2 ] [ 5:38 عصر ] [ محمدجوادصحرائی ]